Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Teltplasser rundt Kyrkjedørsvatni og Ynglesnuten

Anbefalte innlegg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av tomkalsjo
      Hei,
      har tenkt å gå tur i sommer (Hvis Corona-krisen er over...) i Raggsteinsdalen og opp mot Ynglesnuten / Ynglesvatnet.
      Noen som har gått fra Kyrkjedørsvatni opp retning Ynglesnuten til man møter DNT -stien retning Geiteryggshytta ? Hvis ja , noen tips på veivalg?
      Tips på hvor det er lettest å komme seg opp til toppen av Ynglesnuten?
      mvh
      Tomas
    • Av tomkalsjo
      Har tenkt å gå noen turer på nordsiden av Hallingskarvet i slutten av Juli. Har tenkt å bruke Raggsteinsdalen som "base".
      Er det noen som har noen forslag på "fotogene" turer i dette området?
      Har noen f.eks gått fra Raggsteinsdalen til Storekvelvi langs skarvet?
      mvh
      Tomas
    • Av tomkalsjo
      Hei,
      hvor sprek må man være for å gå Finse - Raggsteinsdalen - Haugastøl på to dager?
      Hadde tenkt å gå til Raggsteinsdalen dag og overnatte i telt. Hvor lang tid ca tar den turen?
      Hadde tenkt å fotografere en god del langs turen. Noen tips på fine motiv?
      Alle tips mottas med Takk!
      Tomas
    • Av Barflea
      Hallo. Skal i bryllup i Bergen neste helg og hadde tenkt å kombinere dette med en natt i telt og litt fisking. Kjører fra Trondheim og over Sognefjellet. Noen som har tips om en fin plass for disse aktivitetene? Jeg må i hvert fall kjøre til Sognefjell før jeg camper. Jeg fisker helst med flue, men er ikke fremmed med å kaste med slukstanga også.
    • Av rodnebb
      I fjor var jeg på tur med barna i Fjorda, i Oppland. Vi leide kano ved Vestland Kanoutleige, og padlet rundt på Vestlandsfjorden og Haukfjorden. Flott tur, alt for mye mygg og utrolig tett med andre campingturister - det var ca 50m mellom hvert telt.
      Fordelen med denne turformen var at det var ganske lett å få med seg alt turutstyret som trengs når det er 3 som skal dra samtidig som det bare er 1 som skal bære. 
      Er det noen her som har tips til tilsvarende turområder innen 5-6 timers kjøring fra Oslo? Dvs. fine områder for kanotur, og kort avstand fra vei til der man setter kanoen ut i vannet?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.