Gå til innhold
  • Bli medlem

Strammebånd og strikk


Tom42

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om du har det som meg?  Men jeg synes det er vanskelig å få strammmet båndene skikkelig - slik at telt og liggeunderlag ikke faller av under marsjen.  Og i dag da jeg sjekket holdene hadde et par av dem rifter, så det er ikke lite krefter som skal til for å holde utstyret på plass.  

Det var da jeg kom til å tenke på strikkene til bl a båtkalesje - kanskje de kunne duge.  

strikk1.JPG.1408da6e71ce2141706c27d9e209914a.JPG

Så var det frem med strammebånd, strikk - og symaskin.  Litt plundrete kanskje - å sy med en stor ryggsekk på "slep", men det går

strikk2.JPG.c848bd834990759255f9607d9567ebdc.JPG

Så var det å feste strikkene i hempene, koble sammen hun og han kontakt, og stramme til.strikk3.JPG.3f41bd999e966c21f4acfc8815562ff0.JPG

Og siden strikkene er så kraftige, sitter underlag og telt godt fast, uten at jeg måtte bruke for mye krefter..  Men når det er sagt er det dårlig  butikk å surre liggeunderlaget rundt den glatte teltposen, så jeg kommer nok til å feste dem separat.

På samme måte har jeg gjort på lokket.  Vanligvis har jeg ingenting der, men dessverre døde min trofaste lånehund brått, slik at nå må jeg bære alt selv,.  Og det er litt av en bragd å å få plass til alt i en 75 liters sekk. "Kjekt å ha" er nå historie.  Nesten

Lizz2.JPG.6de4b9d70ff10e0628959077caa7848f.JPG

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.