Gå til innhold
  • Bli medlem

64sx, 64x, eTrex Touch 35, eTrex 32X?


Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer eller meninger om hvorfor jeg burde kjøpe den ene fremfor den andre?

Skal brukes på lengre fjellturer i Sør-Norge, turer i skog og mark, kanoturer osv. Greit å ha i tillegg til kart og kompass. Har en Fenix 5X Plus Sapphire på armen men er jo litt liten så greit å ha en dings til kanskje?:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også glad i dingser, men foretrekker dingser med nødvendiginnhold og gjerne strippet for unødige greier som fordyrer og gjør funksjonene unødig komplisert. 

Jeg klarer meg derfor med en Garmin 60Cx til skissert bruk. Jeg har endog 2. Jeg bruker disse både med landkart og sjøkart og fordi bruktprisen på nesten helt ubrukte enheter har kommet ned i 500,- på Finn så har jeg 2 slike i stedet for noe mer komplisert. God batteritid også da den ikke har masse unødige strømslukende funksjoner. 

(Som et billig og miljøvennlig tiltak kan det kanskje være et alternativ)

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.