Megalep Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Natt til søndag sov jeg i teltet i hagen. Liggeunderlaget ble glemt igjen ute på plattingen etter tørk i går - i natt har det blåst ut på plenen - og selvsagt kom Bjarne (robot-gressklipperen vår) ut på sitt nattlige oppdrag og herpa det. Er det noe håp om at sånt lar seg reparere? Flerra ute på kanten går også inn til innmaten hvordan funker lapping her? - og så er det alle de langsgående flerrene oppå, 7 stk - en lapp på 10x5 cm vil kunne dekke det, størrelsesmessig.. Noen som har erfaring med rep av flerrer på underlag?
Megalep Skrevet 30. september 2019 Forfatter Skrevet 30. september 2019 Hakket inn helt oppe ved ventilen
+Sig Man Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Jeg brukte lappesett til goretex og kontaktlim på expeden min, i mangel av noe annet.. tipper du kan fikse den med noe dertilegnet passe luftett stoff og kontaktlim
Megalep Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter Skrevet 1. oktober 2019 Hm, så du mener det kan la seg fikse, @Sig Man ? jeg har masse smålapper og noen firkantklapper av Thermarest-stoff, men det blir vel best med en stor som dekker hele området med flerrer og et godt stykke utenfor til alle kanter. Ellers blir det lapp på lapp på lapp... Hullet inn oppe ved ventilen kan bli kinkig... men det koster jo ikke mye å prøve, så verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå