+TheSleepwalker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Det er jo meldt kanonvær til helga, og min bedre halvdel kunne tenkt seg en tur vekk fra heten i byen. Vi lurte på å ta bilen og finne et sted å slå opp teltet. Hun er ikke helt disponert til å bære for tiden, så jeg må bære mesteparten. Foretrekker da ikke måtte gå noe særlig. Vurderer Gjevilvatnet. Var der i 2016, og da presset vi en lavvo inn i skogen/krattet mellom stranda og veien for å slippe sand. Om jeg husker rett er det et toalett ved stranda? Er det noen som vet om vi får slått opp teltet (Wiglo 4 / Fjellheimen 3) uten å campe nede på selve sanda? Hater sand 😅 Lurer også på om noen vet hvor mye mygg det er der oppe for tiden. Er det greit å sitte ute? Siter
+TheSleepwalker Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Skrevet 22. juli 2019 4 minutter siden, Sig Man skrev: Var der i dag, litt mygg men masse fluer! Fluer der og ja. Har hadde noen sykkel- og løpeturer i bymarka og estendstadmarka i fjor som gav meg litt angst 😅 Siter
graham Skrevet 23. juli 2019 Skrevet 23. juli 2019 Det går fint å telte inne i skogen ved Raudøra, men man blir neppe helt alene. Toalett er det ja, mener det ligger mellom parkeringa og stranda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.