Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for en flott turrapport! Så ut som en veldig flott tur fra et område som er lite besøkt av skandinaver tror jeg. De har flotte fjell der i Polen - men synd de ikke har vår allemannsrett. Det gjør mulighetene for vandring litt mindre spennende kanskje...

Skrevet

Den slovakiske del af Tatra kan også anbefales. Da jeg var der for 10 år siden, gik der en direkte flyrute fra London Stanstead til Poprad. Det ved jeg ikke, om der stadig gør. Flypladsen i Poprad ligger på den "rigtige" side af byen i forhold til at komme let og hurtigt ud til fjeldene. De små landsbyer, der ligger højere oppe ved fjeldene, er forbundet med en smalsporsjernbane. I landsbyerne var der hoteller og gæstehuse, hvor vi kunne bo og spise virkelig godt og billigt. Ulempen er, at der fra disse landsbyer stadig er et stykke vej, før man er rigtigt ude i fjeldene, så man er nødt til at leje en bil. Da vi var der, var der ikke særligt mange mennesker, men det kan skyldes, at det var uden for sæsonen - i starten af juni, hvor vintersæsonen var slut, og sommersæsonen ikke var startet endnu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.