Gå til innhold
  • Bli medlem

Gleden ved trening av unghund :)


Bragvin

Anbefalte innlegg

Annonse

Takker :)  Ja dette tok han fort, var ett par fuglarbeid første dagen hvor han vimset litt, men etter det satt alt som ett skudd. Utrolig artig, går fint på vind og overvær. Skal trene med mindre stander fremover, og heller fokusere på ett par situasjoner om gangen og kvalitetsarbeid. Så får man se om det ikke blir å stille på prøve i april, da blir han 10mnd, Hadde vært jævla artig om det hadde klaffet! Men for min del er hovedvekten på å produsere en god jeger som gjør jobben sin for matfar i fjellet, aldri gått på prøver med hundene mine tidligere så dette blir noe nytt ;)  Men hypotesen min er at har man en meget god jakthund, vil han gjøre en god jaktprøve også, tiden får vise :)

Endret av Bragvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.