Gå til innhold
  • Bli medlem

Infoside om Norges fjell på engelsk?


g-arnt

Anbefalte innlegg

Dette gjelder sikkert ikke bare meg, men titt og ofte får jeg epost fra utlendinger som lurer på råd og tips om forestående fjellferie i Norge. Spørsmålene omhandler som regel anbefalte områder basert på deres preferanser, kommunikasjonsstruktur (tog, bil, båt, fly), vær, kart, m.m.

Jeg bruker å sende link til Norgesglasset, pekere til sentrale nettsteder, Turistforeningen, og en kjapp beskrivelse av de store fjellområdene fra Hardangervidda til Lyngen. Det blir ofte hastverksarbeid.

Er det noen som har laget en OK side som det går an å henvise til?

Det hadde også vært OK å hatt en infoside på engelsk på Fjellforum slik at ikke-skandinaver var i stand til å poste egne spørsmål. Flere ganger har jeg vært mellommann.

Synes Turistforeningens infoside på engelsk er vel smal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.