Gå til innhold
  • Bli medlem

Arc'teryx Bora 95


Kissa

Anbefalte innlegg

Endelig er min Bora 95 kommet til Norge.

Er det noen på forumet som kan hjelpe meg med å justere rygglengden på sekken???

Fant noen feste dingsen i det underste rommet, hva er disse til???

Ellers virket sekken utrolig god, gleder meg til å teste den i helgen fra i kveld til søndag.

Ha en fin fjell helg alle sammen.

Kissa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Er mulig sekken min er så gammel nå at ting er helt ulikt på din modell, men såvidt jeg vet er det få muligheter til justering av rygglengde på Bora. Derfor kommer den i S, M og L størrelser - hoftebeltet har også disse størrelsene, men siden det er løst, kan man mikse. Jeg har L sekk og M hoftebelte.

"Festedingsene" i det underste rommet? Kan være dette: Det går an å åpne veggen mellom øverste og nederste rom i sekken. Da kan denne veggen rulles sammen og holdes på plass - muligens er det disse festene du tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora serien til Arc'teryx kommer ganske riktig i 3 lengder S, M og L, men det er samtidig mulig å finjustere rygglengden med 5-6 cm.

Dersom ikke ting har endret seg så er skulderstroppene festet i en egen plate, dekket med velcro og som vender inn mot sekkerommet. Denne platen løsner du ved å føre hånden opp under ryggplaten. Når platen er løs kan du justere skulderstroppene opp eller ned 5-6 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.