Gå til innhold
  • Bli medlem

ME Glacier 1250 - Trang?


Husky76

Anbefalte innlegg

Lure på å kjøpe meg ein ME Glacier 1250. Treng ikkje større en den korte versjonen mtp lengede. Sidan eg ikkje får prøvd den ynskjer eg å høyre om erfarningar. Er relativ breiskuldra (131cm overbryst inkl. armar). Det eg lure på er om denne vert for trang for meg?

 

Min sambuar har prøvd den og ho meinar at den er trang for ho (120cm rundt)

 

Nokre erfarinagar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dine mål og er 198 høy. Fra ME har jeg Iceline som er litt bredere en Glacier og flere Xero som har samme mål som Glacier.

disse posene er forholdsvis smale men jeg har ingen problemer med det da det gir mer varme og mindre vekt.

 

Dersom du vil ha tilsvarende kvalitet og bedre plass må du se på Western mountaineering sine poser:

 

http://www.westernmountaineering.com/index.cfm?section=products&page=Sleeping%20Bags&ContentId=71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.