Benja Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Er ny på dette forumet og håper på respons Vurderer sterkt å kjøpe denne sekken i og med at jeg fant den til en god pris. Men så lurer jeg på om noen har noen erfaring med denne sekken her? Kan denne anbefales? også er jeg litt usikker på volumet. betyr det at den er 75 til 95L? Håper på gode svar. Link: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/ryggsekker/lowe-alpine-tfx-cerro-torre-75-95-xl-black.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Siter
+TomasF Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Sekken er på 75 liter, men ved å heve lokket øker volumet til 95 liter. Siter
Kolstad Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Denne sekken er virkelig god! Meget bra på lange turer (3+ timer). Sitter godt på ryggen, og er godt vanntett og vindtett! Har den selv, og er meget fornøyd! Det er litt penger og investere, men er vert det... Siter
Benja Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Skrevet 31. januar 2012 Gikk for en Bergans Alpinist 110l istedet. Håper på en god sekk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.