kenholte Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei, Jeg vurderer å gå denne turen gjennom marka til sommeren/høsten, men er ikke kjent i området. Noen som kan si hvor lang tid jeg evt bør regne? Skal gå alene eller evt sammen med hund. Og er det hytter eller koier man kan sove i eller er det best å ha med telt? Ser ikke ut som det er store områdene med sivilisasjon jeg må passere, så jeg ser frem til noen flotte dager i marka:)! Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aron Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 tenkte du å gå via hønefoss eller over finnemarka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenholte Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Tenkte å gå over finnemarka, og komme ned i Geithus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aron Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 vet kun om den hytta lundås ved bjørnkollen(gratis)i finnemarka,men da er du jo snart fremme,dessuten blir det da å gå nordover igjen fra sylling. Men det høres ut som en fin tur iallefall,har gått mye i finnemarka,men mest fra vikersund og sørover.. Har ikke gått fra sørkedalen og den retningen selv,men tipper du trenger minst 2 overnattinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.