Gå til innhold
  • Bli medlem

Smedeggen i påsken


kjetilk

Anbefalte innlegg

Jeg driver og sysler med tanken om å gå Smedeggen i Rondane nå i påsken. Kanskje fortrinnsvis fra Storsmeden til Veslesmeden. Jeg går med full oppakning, dvs. overnattingsutstyr minus telt (jeg nøyer meg med vindsekk). Jeg hadde ikke tenkt å ta med øksa, bare stegjern. Jeg kommer til å gå alene.

Er dette realistisk å gjennomføre da?

Til sammenligning vet jeg at jeg er mye mindre tøff enn f.eks. Kim når det gjelder luftighet (ettersom vi gikk på løpende sikring mesteparten av Styggedalsryggen mens han gikk usikret). Til gjengjeld har jeg all tid i verden, jeg bare ruller ut soveposen og legger meg til hvis det skulle ta for lang tid, jeg elsker nemlig å ligge på høye rygger... 8)

Hva tror folket?

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.