farandefant Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 er keron 3gt eit brukande telt for vinterbruk, eller skal eg kjøpe noko anna?? Siter
jamez Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 kort svar: det er helt konge vintertelt... 3 personer blir litt tett da - men har et hav av plass i forteltet. Av den grunnen valgte jeg heller og gå for Keron 4 (ikke GT). Samme vekta som 3gt. Men, da får jeg mindre plass i fortelt, men har desto mer plass i innerteltet. Så da om man drar 2 på tur så har man luksusplass til bagasje i innerteltet. Og 3 på tur vil jeg si går bedre enn med Keron 3gt. Men, for all del. Keron 3GT er knall. Tåler alt av vær, og har mindre tverrsnitt mot vinden enn 4'ern og også kortere stenger som hjelper på. Kommer litt an på bruk også da Siter
atari Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg Vurderte Keron 3GT og Kaitum 3GT når jeg kjøpte telt i fjor og endte opp med Kaitum 3GT da det er bredere og lettere. Det koster noen hundrelapper mer men i denne prisklassen har vel ikke det så mye å si Siter
strebus85 Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Dette teltet topper skalaen når det gjelder vintertelt. Har du råd (og rygg til å bære det), kjøp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.