Gå til innhold
  • Bli medlem

Lokalt klatrefelt.


totoni

Anbefalte innlegg

Hei!

Ett par hundre meter fra hvor jeg bor har jeg mitt eget 'klatrefelt'. dvs en fjellvegg ca. 150 m lang og 20-40 meter høy. Den har aldri blitt klatret i før ( såvidt jeg vet), rart siden dette befinner seg på østlandet, med flott granitt og enkel adkomst.

Nå er jeg ganske fersk på dette med klatring, ikke er jeg god heller, så det er mange ruter jeg ikke kommer opp.

Det er en del opprenskning som må gjøres en del steder, noen trær som bør felles osv (grunneier er i slekta så det er ikke noe problem).

Men jeg har lyst til å bolte litt her og der. Kanskje få det litt kjent, sånn at barna og jeg ikke er helt alene hele tiden, kjekt å bli kjent med andre. Hvordan går jeg fram? Det hadde jo vært kjempeartig å klatre opp noen ruter som første mann eller? Noen lokal klatreklubb med aktivitet i er det lite av her..

Eller er det sånn at alle klatrere drar til de etablerte klatrefeltene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.