guido66de Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg leter etter en enkelt mulighet for å sove i Hjerkinn. Jeg har planlagt å komme til Hjerkinn om 02.07.11 i kvelden (kommer fra Grimsdalshytta) og tå tog til Oslo neste morgen. Jeg har snakket med Hjerkinn Fjellstue men det er mer en Hotel bedrift. Vet noen om en enkelt rom på hytta eller en privat rom for en natt. Tak fra Køln i Tyskland Guido Siter
springsteen Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Ventesalen på Hjerkinn stasjon står alltid åpen. Med sovepose og liggeunderlag sover du godt der. Siter
marihøna Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Har du høyrt med Hjerkinnhus Hotell/Vandrehjem (www.hjerkinnhus.no), det skal være mogleg å overnatte på sovesal der. Ligg rett ved togstasjonen. Det er (var?) dei same folka som driv Hjerkinnhus og Hjerkinn Fjellstue, så dei burde i så fall nemnt dette alternativet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.