Gå til innhold
  • Bli medlem

Irriterende tilbudspolitikk


ni liv

Anbefalte innlegg

Annonse

Du kommer nok ingen vei så fremt de ikke forsikret om at den ikke ville komme på tilbud med det første. Har selv drevet butikk og hadde som policy og si fra hvis varer ville komme på tilbud rett etterpå. Spesielt på varer som kostet en del. Var ikke så nøye på det på småvarer opp til et par hundrelapper. Jeg mener at å selge en vare til tusenvis av kroner dagen før den blir satt ned med eks. 50% er dårlig service. Men butikkene er ikke forpliktet til å informere kunder om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg bare bite i det sure eplet eller?

Vel, det må du vel spørge Platou om... ingen her som gir dig penge :lol:

Det er vel et vanskelig spørgsmål. Har også jobbet og drevet sports og friluftslivs-butikk i flere år, og ville nok gi dig differencen. MEN det er jo ikke "bare bare", for når skal og hvem skal da have produktet til billig peng???

Hvis han som kjøper dagen før salget får det billig, vil da ikke han som kommer to dager før ha samme rett iht. han som får det billig dagen inden??? osv. ...

Butikken på jo beslutte en dato, og så bare være kontante og sige fra denne dato er det billig (og det kan jo være dagen etter Du kjøper)!

Når du driver butikk vet du jo på forkant når ting bliver "billige". Eg gjorde altid det, at eg oplyste de ansatte om hvilke vare i deres avdeling som kom med på salg, da forventede eg at de ville oplyse kunderne om at denne vare "muligvis" kom på salg den og den dato. Da kunne kunden vælge om han/hun ville vente til salget (hvor produktet muigvis var solgt til andre = udsolgt), eller kjøpe til normalpris.

Produkter som eg kjøpte inn med tanke på å blive solgt på salg, og som eg typisk havde kjøpt i store mengder, forventede eg at de ansatte solgte til "billigpris" opp til salget (typisk 1-2 uger før salget, alt efter mengden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.