Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt min sele til fjellpulken i 4 år. Nå er allerede ringene hvor karabiner festes nesten rivet av.javascript:emoticon(':(')

finnes bedre (dvs mer stabile) sele til pulk?

Annonse
Skrevet
hva med fjellpulken ekspedisjonsdrag? Selges på sportsnett.

her er det vel snakk om sele, og ikke drag.

Skrevet

Ville klaget til fjellpulken - men det har du kanskje prøvd?

Min fjellpulk-sele er 17 år gammel. Skiftet plastdingsene (diverse spenner) som ble sprø og ikke ville mer. Ellers er selen like fin. Men du har sikkert brukt din mye mer enn jeg, pluss at pulken var lite brukt før jeg overtok den for 5 år siden.

Skrevet
Har brukt min sele til fjellpulken i 4 år. Nå er allerede ringene hvor karabiner festes nesten rivet av.javascript:emoticon(':(')

Har samme er faring med fjellpulken-selen. For kameraten min skjedde det allerede etter tredje ukesturen med pulken, og i forbindelse med et fall.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Acapulkaselen ser ut til å ha bredere og mer polstrede reimer enn Fjellpulken sin. Er det noen som har erfaring med denne kontra Fjellpulken sin ekspedisjonssele?

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe noen bedre karabiner og nye D-ringer? Eller er det båndene som er slitt? I tilfelle bør man kunne sy på nye bånd.

Skrevet
Fjellpulken har kommet med en ny sele nå:

http://fjellpulken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=46&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=69〈=nb

Ser ut som at den er bedre polstret.

Så er det noen hundrelapper billigere enn hos sportsnett :lol:

Kjopte den modellen der på sportsnett i vinter en gang. Acapulka sin virker litt mer "surrete", det var dog ikke acapulka expedition, men vanlig sele jeg så på da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.