Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal kjøpe multifuelbrenne, men er litt i tvil om type. Noen anbefalinger. Har endel erfaring med MSR XKG, men synes at den har lett for å begynne å jukse. Har bare prøvd den med parafin, så det vil antakelig fungere bedre med bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Heisann! Anbefaler deg å lese testen jeg har gjort av Optimus Nova på http://www.villmarkssiden.no/article.php?sid=329 Har du noen konkrete spørsmål ang primus, ta gjerne kontakt, da jeg etter mange års erfaring tror jeg skal kunne svare deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evenl Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg kjøpte meg en Primus Omnifuel rundt årskiftet, og har brukt den med stor suksess på en del turer i vinter. Jeg har bare brukt den med renset bensin og gass, men den skal som navnet Omni (= alt på latin eller noe sånt) tilsier fungere på det meste. Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Brukt Nova og Omnifuel en del denne vinteren. Tidligere Himalaya Multifuel. Begge er veldig bra. Nova støyer ikke så ille som Omnifuelen. Omnifuelen har litt større effekt (Subjektiv erfaring.) Omnifuelen har ikke rensenål i dysesystemet (Betyr mye når en fyrer med parafin, men ikke så mye med bensin.) MERK: Nova sin pumpe må IKKE kobles vekk med trykk på flaska, spesielt dersom det er kaldt. Det kan gå ille. Dersom støy ikke er så viktig- ville jeg kjøpt Omnifuelen. (Men da kan du ikke høre på radio samtidig!) Jan-Eilert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tollestrup Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Der har lige været en større brændertest i det danske magasin "Adventure World". Her blev Primus Multifuel vinder, skarp efterfulgt af Primus Omnifuel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.