Gå til innhold
  • Bli medlem

TelemarksGut

Aktiv medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Håpar endeleg att mange av dykk motstanderar lar vere og kome til kommunene her ivertfall. Så negative, trassige og egoistiske folk kan heller halde seg vekk. Men imotsetting, ynskjer eg alle som har lyst og oppleve og dele fin natur velkommen. Hjerteleg velkommen er dykk som ser att folk kan ha forskjellige interesser, og måtar å nyte naturen på, her har me nok til både skigåare og snøskuter folk.
  2. Da var svaret på tiltalen om att forsøket er lovlig kommet. [Hidden Content]
  3. Ordførar i Vinje, ein av tidlegare forsøkskommunar, utalar seg om erfaringar ifra forøket. Kloke ord, og ifra ein med erfaring. [Hidden Content]
  4. Er ikkje det eit viktig argument? Eg veit med sikkerheit, at fleirtallet her ynskjer desse skuter løypene. Da burde vell dei bli høyrd? Det som er så synd, er at majoriteten av snøskuter folket, er villige til og finne ein løysning, for å dele naturen me har å tilby dykk. Men di vil bare ha og ha og ha. Utruleg egoistisk og usympatisk. Einaste eg kan trøste meg med, snøskuter har kommet for å bli, uanset kor mykje di skrik og skapar oppror, så kommer dykk nok desverre for kort.
  5. Eit einaste spørsmål eg ikkje får svar på her virkar det som, synast dykk, att det er rettferdig att di skal kunne bestemme korleis me på bygdane skal leve, når me lokale her sjølv ynskjer dette? Eller er det som er mest viktigast, at dykk har ro dei turane di er her i løpet av året?
  6. Påpekte aldri at det var lite ulovlig kjøring i Vinje, men motsa meninga di, om at Vinje var MYKJE verre en Tokke, pga av at dei hadde løypenett. Det stemmer ikkje. Å skylde auknaden av snøskutersalg, og ulovlig kjøring, på løypenettet blir også feil, den auka ser ein generelt over heile landet, sjølv om kommunane er med på prøveprosjekt eller ikkje. Å seie at auka er pga løypenettet, blir kun påstand, og ikkje noko du kan bevise. Snøskuter har komme for å bli, og er ein viktig inntekts kilde for lokalbefolkninga. Nokre nye løyper kan det nok bli. men om du trur det blir 100 nye løyp
  7. Prøvar og gje eit nogenlunde svar på spørsmåla til deg, ost: Hvis det etableres faste scooterløyper i terrenget. Vil jeg da måtte ta hensyn til denne som en fotgjenger tar hensyn til en trafikkert vei? -Nei, skuterløypene er skilta både for å gjere ski gåar oppmerksam, og for skuter trafikant. Det er skilta der det kan vere farlege situasjonar, eller ski løype og skuter løype kryssas. Det er snøskuter førar sitt ansvar og stoppe og vike for ski gåar. Jeg ser for meg at en scooter kan kjøre bra fort. Jeg antar at hastighetsbegrensninger bør innføres, men neppe midt ute på vidda.
  8. Handikapp dispensasjon er mogleg. Svigermor har det, og kan da vere passasjer eller kjøyre sjølv på denne. Men dette er langt ifra fritt, det skal tegnast inn ønska løyper på kart, og begrundast godt kvifor ein vil dit og dit, før ein får dispensasjon. Så er eit temmeleg begrensa område ein kan bevege seg i. Dette er litt av det som gjer eit lovleg og åpent løypenett, bra for handikappede, da dei får bevege seg litt lengre ut i naturen, og på nye stader, på ein lovleg og ryddig måte.
  9. Er det noko problem at lokal folk bruker snøskuter som framkomst middel? Eg og mange her oppe er på fjellet over 100 netter på hytte og i skog, i løpet av eit år, og da er snøskuter eit viktig framkomst middel for å frakte, besøke seg og nyte naturen. Kvifor burde det vere slik at det er kun dei med innteresse for ski, som burde ha eigen rett på å bruke naturen til dei lokale som bur i kommunane? Sjølv har eg ein gammal skade i kneet, som gjer at det og gå på ski eller bein, over lengre stykker blir smertefullt, og kan vere i mange timar etterpå. Er det rettferdig att eg ikkje få nyte natu
  10. Nei Kikut, skriver ingen plass att dei 70% bryter loven. Snøskuter er ikkje total forbudt idag, og majoriteten, inkludert meg sjølv, har løyve ifra parkeringsplass, og nokon tilfeller bustad, og til hytter, vedplasser, eller for å kjøyre opp skiløyper. Sjølv kjøyrer eg privat transport inn til hytter, og skiløyper på svigerfaren min sin eigendom, inn på fjellet, lovlig, for att andre skal kunne bruke dei, utan eigen gevinst. Snøskuteren, bensin og løypemaskin er kjøpt med eigne pengar, utan støtte. Seier ingen stad at det ikkje har vert noko auke i skuter bestanden i Vinje. Bare vise
  11. Hei. Er sjølv busatt og vokst opp i Tokke kommune, og må bare nevne at det du seier der stemmer ikkje. Noko meire snøskuter kjøyring er det nok i Vinje, men å seie at du kun såg et spor i ny og ne i Tokke, betyr enten at du forvrenger sannheten, eller ikkje har bevega deg stort i Tokke. Så å seie at det er forøks ordninga i Vinje som er årsak til snøskuter auke der, vil eg påstå er delvis feil. Har hytte i Tokke, og i Fyresdal kommune, og er aktiv snøskuter brukar. Om ein skulle satt prosent på det, så tør eg påstå at over 70% av lokalbefolkningen i Tokke og Fyresdal er snøskuter bru
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.