Gå til innhold
  • Bli medlem

melderskin


Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er noen jenter som har lyst til å gå en fin topptur. Har søkt litt og fant at Melderskin er en fin topp:)

Det er viktig med en kjempe fin utsikt.

Men det jeg lurer på er:

-hvor er det vi skal overnatte hvis vi vil gå opp melderskin?

-hvor langt tid tar det å kjøre fra oslo?

-er det veldig krevende, vi er sånn passe trente:)

eller hvilke andre topper dere kan anbefale? trenger også tips til overnattingssteder.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, nå fant jeg ut at det er 7-8 timer med bil ditt. Og det blir litt for langt. max.5 er det som er aktuelt. Noen tips hvor vi kan reise?

Fra Oslo bruker dere vel ca 5 timer til Turtagrø og der er det mange topper i Hurrungane dere kan gå. Selv har jeg begrenset erfaring, men har gått Fanaråken og Store Dyrhaugstind og begge var lette. Hvor mye dere faktisk ser er helt avhengig av været den dagen, men på fine dager er utsikten fra disse toppene super. Store Soleibottentind ansees vel også som en enkel topp i dette strøket med flott utsikt.

Dere kan da overnatte på Turtagrø eller f.eks i Øvre Årdal.

Trond Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.