Gå til innhold
  • Bli medlem

Bussruter Dale - Bergsdalen


Anbefalte innlegg

Argh, en kamerat kommer på besøk til studiebyen til helga og da må jeg jo ta ham med ut på tur- siden oslotoget er utsolgt på samtlige returer på søndag så utgår Hardangervidda, da ser jeg det som lettest å traske inn mot Høgabu og Vending for å telte og isfiske- men uansett hvor jeg leter, søker og velter på steiner finner jeg ikke en eneste bussrute fra Dale og inn i Bergsdalen eller henvisning til fiskekort. Håpte det var noen med erfaring i området som kan komme med linker \ tips \ tlf nummer- alt er velkommen :D

`Bukken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke igjen siden nå, men jeg mener Bergen Turlag hadde en artikkel om bussruter opp i Bergsdalen i sommer en gang. Det kan kanskje lønne seg å ringe de og høre med de.

Bergen Turlag tlf: 553 35 810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder buss så er det vel rute nr 910 (Dale - Rødland) som gjelder tror jeg.

http://www.skyss.no/upload/Rutetabeller%2010.11.08/910_Dale_Rodland.pdf

Tror tipset om å ringe Bergen Turlag er det lureste.

Når det gjelder fiskekort og den slags kan du ta kontakt med Osterfjorden Reiselivslag

Osterfjord Reiselivslag

P.B 16, 5721 Dalekvam

Tlf: +47 56 59 66 22

evt på www.osterfjord.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.