Ivaaar Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis være Drogen ved Laupstad? Hvis ikke burde du kanskje gi et lite hint?
Ivaaar Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Mens vi grubler kan kanskje noen gjette på navnet på øytoppen i bakgrunnen.
Ivaaar Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Bingo , den kom kjapt. Kanskje best kjent blant padlere, men en fabelaktig topp også for de som liker seg i fjellet. Hadde en strålende tur http://www.vesteralen.org/?page_id=487 i vår.
Manepe Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 En sliten kamerat og to markerte topper noen kanskje drar kjensel på?
Busken Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis være Drogen ved Laupstad? Hvis ikke burde du kanskje gi et lite hint? Ikke drogen. Dyrenavn.
Kjell Iver Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Ikke drogen. Dyrenavn. Geit? Det er ikke et parti av Geitgaljartinden det der? Jeg kjenner ellers veldig godt de fjellene som Mmarius viste til Det er en kommunetopp med der også
TL Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Mmariuss sin quiz: Ja, her har vi to av de tre Visttindan: Vistkjerringa t.v. og Litlskardtinden t.h. Og kompisen i forgrunnen er vel Kåre Conradi?
Manepe Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Mmariuss sin quiz: Ja, her har vi to av de tre Visttindan: Vistkjerringa t.v. og Litlskardtinden t.h. Og kompisen i forgrunnen er vel Kåre Conradi? Når det gjelder toppene: Helt, helt riktig. Det gikk fort... Ikke akkurat overraskende at det var dere to som svarte, kjiver og TL Ellers er jeg ikke helt sikker på hvor fornøyd kompisen er med Conradi-sammenligninga, men jeg skal mobbe ham for det så snart jeg får sjansen.
Busken Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Frosken stemmer. Her et bilde fra toppen en nydelig oktoberdag. Svolvær sees nedenfor og Svolværgeita stikker som to små horn opp av lua mi.
Joker Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Ser at ingen har klart nøtta mi på side 9, så jeg får vel komme med følgende hint: Da damene dro
alfred97 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Denne er kanskje ikke så vanskelig? Ekstrapoeng til de som også greier å gjette seg frem til hvor bildet er tatt fra.
alfred97 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Kan det være frostisen ved skjomen? Jepp! Sa jo at den neppe var så vanskelig.
alfred97 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Vi får justere vanskelighetsgraden opp et lite hakk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå