Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann : ) Jeg og en kompis har planlagt en skikkelig tur i vinterferien, den 22 januar , vet ennå ikke hvor mange dager.. Vi er to gutter på 18 år, jeg er ganske tur vant og vi er begge i rimelig god form.. Har tenkt på hardangervidda og skal kjøre bil.. Det som er dumt er at ingen av oss har telt som egner seg for vinterbruk, må vel derfor belage oss på hytte til hytte(kjedelig).. Fint om noen kunne gitt oss noen bra turforslag ??? :-)

Annonse
Skrevet

Første tanken som slo meg. Rjukan- geilo. Har selv planlagt denne turen. Da med telt.

Hyttene ligger tett som hagl. om de er åpne i vinterferien vet jeg ikke. sjekk med dnt.

Skrevet

Okei, takk for svar : ) Hvor lange dagsetapper sånn ca må man regne med og er kart og kompass kunnskaper nødvendig? Er litt rusten der, hehe

Skrevet

Er jo egentlig klar over det, men for å si det på en annen måte ,er det "løyper" eller kvister mellom hyttene, slik at man hvertfall har litt mer å se etter.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.