Kristin Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg kjøpte nye støvler til løypeskiene mine idag, og endte opp med Alpina nnn 314 sport til nesten tusenlappen. Har noen god/dårlig erfaring med disse? De ser ikke ut ( jeg er vant til de gode Alfa fjellstøvlene mine, men skal være med på et mosjonsløp - Sesilåmi - på 5,3 mil og måtte ha noen lette.), men støvlene var en drøm å ha på beina Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå dem inn? Støvlene er jo ikke i skinn, de er vel heller neopren eller noe annet syntetisk. Skal på skitur til helgen, og er usikker på om jeg trenger teipe bena som jeg pleier ( de sitter så fint på foten ), om jeg skal ha ullragger, eller om noen kan anbefale spesielle tynne sokker å ha i dem? Har hørt at Bavac skal ha gode sokker. Siter
panda Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har sånne. De er veldig behagelige og mye varmere enn mange andre støvler. Problemet er at noen av sømmene har begynt å gå opp. tråden er rimelig tynn. skal bytte mine. Vet ikke om man trenger å gå de inn ?!? Siter
Kristin Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Jeg kjøpte heldigvis støvlene nokså passelige, 39 er et nummer over det jeg pleier å bruke. For jeg tenkte å bruke ganske tynne sokker i dem. De er varme, ja? Håper de ikke blir altfor klamme. Siter
Kristin Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Har sømmene røket allerede første sesong du bruker dem? Får da håpe de varer litt lengre enn det - Siter
panda Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Tok faktisk ikke mer enn 3 skiturer før den første sømmen røk. da la jeg merke til hvor tynne trådene er. Bjørn Siter
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Min erfaring er at de kan virke lite stive og rare i starten men at dette er noe man går til. Passformen blir radikalt bedre etter etter noen turer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.