Gå til innhold
  • Bli medlem

TNF Tadpole 23


thorsen

Anbefalte innlegg

Hei'

Er det noen som har noen erfaring med dette teltet? Trenger et 2manns 3-sesongstelt, skal tåle det som er av vær og vind på vår/sommer/høst (skal ha eget vintertelt), men det virker ikke som det er så langt, teltet er oppgitt til å være 198, vil det da være plass til 2 smale 185-190 karer?

Ser eventuelt på TNF Roadrunner 23, noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei'

Er det noen som har noen erfaring med dette teltet? Trenger et 2manns 3-sesongstelt, skal tåle det som er av vær og vind på vår/sommer/høst (skal ha eget vintertelt), men det virker ikke som det er så langt, teltet er oppgitt til å være 198, vil det da være plass til 2 smale 185-190 karer?

Ser eventuelt på TNF Roadrunner 23, noen innspill?

Jeg har Tadpole.'

Positivt:

Lett vekt

Raskt å sette opp

Ganske volumiøst innvendig

Negativt:

Få bardunfester - bare 3!!

Bare såvidt takhøyde for en voksen mann

Har bare prøvd teltet på 3 turer. Utfra det lave antallet bardunfester er jeg sånn mellomfornøyd med teltet. Men tror absolutt det duger i norske sommer- og høstfjell.

Lengden holder for meg, jeg er 190 lang. Bredden holder også, men man skal være ganske gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.