Bjerknez Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Egentlig fullstendig meningsløst og spørre om tilbakemeldinger på en sekk man allerede har bestillt, men uansett artig og høre fra mer erfarne friluftsfolk rundt hva dem mener om denne sekken..... Jeg kjøpte den egentlig ut fra to ganske simple grunner. Den var billig, merket er ganske kjent, å den så bra ut på bildet. (Sånn... nå har jeg sagt det) Grunnen til at jeg ikke tar en slik sekk høytidelig nok til å rådføre meg før kjøp er at jeg nok allerede vet at selv denne sekken er overkill for mitt bruk. For hovedmålet (tro det eller ei) er at jeg kjøpte den for å samle alt campingutstyret mitt ett sted innenfor husets fire vegger 360 dager i året. 😅 Jeg kommer ikke til å bevege meg ut på lange ekspedisjoner og i beste fall snakker vi 1-2 overnattinger under 1 km. Fra der jeg parkerer bilen. Men da kan jeg ha med meg alt av komfort veldig enkelt, jeg før samlet alt utstyr på ett sted og sekken koster tross alt ikke stort mer enn det en smartboks med lokk på 60 liter koster på Europris. Her er Forøvrig link til sekken jeg bestillte: https://www.xxl.no/stormberg-saltfjellet-backpack-60l-tursekk-gronn/p/1230954_2_Style
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå