zupertramp Skrevet 4. september Skrevet 4. september Hei Jeg har en relativt ny dunjakke hvor en søm har gått opp. Siden dette er en relativt dyr jakke har jeg lyst til å sende den til noen som kan «dunjakker». Er det noen her som har noen tips ? Det er snakk om en RAB dunjakke.
Måssåbjønn Skrevet 4. september Skrevet 4. september Kan være verdt å nevne hvilken del av landet det er snakk om, er vel kanskje ikke alle systuer som tar sendinger Og om jakken er relativt ny, så er det vel muligens reklamasjonssak? Eventuelt kan det være verdt å ta en sjekk med Barents Outdoor på Melhus, de tar vel reparasjoner på «alt» av turutstyr, og tar imot sendinger. 1
+sneakyowl Skrevet 4. september Skrevet 4. september (endret) Sømhuset blir ofte nevnt i slike sammenhenger. De nevner også dunjakker spesifikt som noe de kan ordne. https://www.somhuset.com/ Endret 4. september av sneakyowl 1
Tessatroll Skrevet 4. september Skrevet 4. september Har fått reparert jakker både hjå Barents og sømhuset. 1
+Gabs88 Skrevet 4. september Skrevet 4. september 8 hours ago, Tessatroll said: Har fått reparert jakker både hjå Barents og sømhuset. Hvordan er prisene på slike reparasjoner? Når man tar med frakt til/fra, arbeid, materiell, eventuelle andre utgifter osv? 1
Tessatroll Skrevet 5. september Skrevet 5. september Har variert mellom 400 og 1000 alt etter kor omfattande arbeidet er. Har fått gjort alt frå å lappe hol til å skifte glidelås i dunjakke, sydd om skalljakke for å få betre damefasong m.m. Det siste var kanskje det dyraste, utan at eg hugsar nøyaktig sum. Men, når ingen nordiske leverandørar greier sy hverken lange skalljakke for vinter eller skikkeleg jaktbekledning til kvinner, så må det til. 1
zupertramp Skrevet 7. september Forfatter Skrevet 7. september Tusen takk for alle svar 🙂 Tenker jeg tar en telefon til Sømhuset i første omgang.
+Bryggekar Skrevet 8. september Skrevet 8. september Nærmeste DNT tursenter kan sikkert anbefale noen i ditt nærområde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå