thomas christensen Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Noen som har erfaring med denne? https://www.exped.com/en/products/accessories/mini-pump?sku=7640277846661 (Jeg er ikke så glad i Schnozzel Pumpbag.)
+Marius Engelsen Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Ja. Den fungerer ok på stuegulvet i romtemperatur. Men det tar tid. Schnozzlebag er totalt overlegen, og kan samtidig brukes som pakkpose til underlaget. Utnytt Bernoulli-effekten, så er schnlozzlebag gull. Ta også og krøll posen sammen når du skal skvise ut mer av luften, i stedet for å rulle den nedover. Da slipper du å rulle den tilbake 2
+sofasliter Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Bruker konsekvent pumpebag selv. Men pass på at den ikke vrir seg i den tynne "halsen" ved ventilen, da er det bom stopp. 1
thomas christensen Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Marius Engelsen skrev (53 minutter siden): Ja. Den fungerer ok på stuegulvet i romtemperatur. Men det tar tid. Schnozzlebag er totalt overlegen, og kan samtidig brukes som pakkpose til underlaget. Utnytt Bernoulli-effekten, så er schnlozzlebag gull. Ta også og krøll posen sammen når du skal skvise ut mer av luften, i stedet for å rulle den nedover. Da slipper du å rulle den tilbake Takk! Ja, pumpebag har jeg også brukt til å komprimere en litt for feit dunjakke. Da har du overbevist meg om at jeg fortsatt tar med pumpebag på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå