SkogensPappa Skrevet fredag kl 19:21 Skrevet fredag kl 19:21 Jeg og søsteren tenker å få tatt en overnattingstur i pinsehelgen for å teste det nye teltet mitt, vi har vel kommet frem til at det er Styggemann vi ønsker å ta oss en tur opp på. Jeg blir ikke helt klok på hvor det er best å parkere bilen, det blir en overnattingstur, så om vi må gå litt gjør jo ikke det så mye, selv om tørrest mulig og flatest mulig er å foretrekke. Ser ut som det kan bli litt bløtt. Har studert litt innlegg og kart og det ser ut som det er tre alternativer, listet i prioritert rekkefølge, vi kommer kjørende fra Drammen: 1) Haugmosetra/Skrim sportskapell - denne som dukker opp i flest søk på nettet. Kanskje den «tørreste» veien å gå? 2) Ravalsjø - skal vistnok være en «penere» tur, men også rundt 20-30 minutter lenger å kjøre 3) Hoensetra - kan se ut som det er ca like langt som nr 1, bare med 20 minutter lenger biltur? Noen som har tips til valg av rute og evt hvor det kan være greit å sette opp telt der oppe? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.