RA Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Har tidligere brukt Spot 1gen,som nu ligger i skuffa. Vurderte Garmin Inreach men pga pris (innkjøp/abonnement) så valgte jeg ZOLEO. Dette også for å ha separat enhet kun for meldinger uten bekymre seg for strømforbruk... Jeg har testet ZOLEO i vinter og den fungerer utmerket. Hadde abonnement til 35 euro /mnd, men byttet til 20euro måned. Dette fordi de økte antall sms fra 25 til 75 for den prisen. Viktig med slikt utstyr at man ikke bomber kjentfolk med uviktige sms...
+Robinson Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg er fornøyd med min Zoleo og har hatt den i 3 år nå. Jeg har brukt SMS delen en del, men man kan jo ikke tekste hele verden. I alle fall ikke med mitt abonnement . De jeg skal sende SMS til må også ha lastet ned Zoleo appen.
RA Skrevet 25. mai Forfatter Skrevet 25. mai Robinson skrev (12 timer siden): Jeg er fornøyd med min Zoleo og har hatt den i 3 år nå. Jeg har brukt SMS delen en del, men man kan jo ikke tekste hele verden. I alle fall ikke med mitt abonnement . De jeg skal sende SMS til må også ha lastet ned Zoleo appen. Trenger ikke å ha ZOLEO app for å motta meldinger... Jeg hadde problemer med "Ungarsk" nr jeg hadde ifjor. Det ble byttet til "engelsk" med +44 nu i februar
RA Skrevet 26. mai Forfatter Skrevet 26. mai Skrev litt feil! Ifjor fungerte ZOLEO fint til andre mobiltelefoner uten app... Da var landsnr +31(Nederland), det skjedde tydeligvis noe med Telenor i Norge så det sluttet å fungere..... Jeg fikk etter mye fram og tilbake nytt mobilnr som starter på +44. Og det fungerer fint. Jeg anbefaler deg å kontakte ZOLEO support og be dem fikse dette. Nu vet dem hvertfall hvilke landsnr som kan brukes i Norge.... Dessverre så får enda ikke ZOLEO "norske" nr som Garmin Inreach.... Men jeg sender mitt nr og skriver det er "satellittsms", da spør ingen hvorfor det er utenlandsk nr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå