Tittei Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Jeg kommer bare til en blank side når jeg trykker på logg inn. Har prøvd på flere plattformer, men primært safari. Og hvordan, hvis jeg kommer inn, lager jeg egne turer? Går det ann å lage ved å følge stier slik det går ann i lommekjent? Evt finnes det en annen app som lar meg gjøre dette? Og finnes det en app som jeg kan følge en planlagt rute jeg har laget i min egen stue? Jeg hører de sier at «det er en app for alt» så da venter jeg i spenning. Siter
Tittei Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Skrevet 3. mai 2020 Ingen som kjenner til ut sin ruteplanlegging? Jeg har fått logget meg inn, men eneste jeg får gjort er å søke etter andre sine turer. Får ikke laget egne. Har sendt de mld, men de er ikke veldig behjelpelige. Finnes det en annen app som er bedre? Altså der jeg kan lage egne turer OG at den følger stiene, ikke bare lager rette linjer. Siter
Skogens Stønn Skrevet 3. mai 2020 Skrevet 3. mai 2020 Får du ikke opp en "+" med teksten "Legg til tur" under "Mine turer"? 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.