GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en gruppe studenter fra NTNU som, i forbindelse med et innovasjonsprosjekt, Þnsker Ä finne ut av behovet for liggeunderlag som ikke sklir. Alle svar er helt anonyme. Vi setter stor pris pÄ om du har mulighet til Ä svare! UndersÞkelsen tar ikke mer enn et par minutter :D 

spĂžrreundersĂžkelse liggeunderlag

PÄ forhÄnd tusen takk for alle svar!

• Liker 2
Annonse
Skrevet
43 minutter siden, SnorreL skrev:

Eller litt Aquasure eller liknende pÄ undersiden av underlaget. Kjapt, enkelt og greit. Synes jeg.  :-)

Ja. Aquasure, gummireprasjon, rubberfix, liquisole eller sĂ„nn «antiskli pĂ„ tube» som de selger pĂ„ hobbyforretningene (ment til Ă„ bruke under barnesokker), fungerer helt utmerket 👍

Har ikke forsÞkt det pÄ telt med Silnylon gulv, sÄ der vet jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, TheSleepwalker skrev:

TekLed ja? 😅

En bit slingreduk/antisklimatte gjĂžr mye samme nytten som ideen deres. Pass pĂ„ Ă„ pĂ„peke hvorfor deres er bedre, eller hĂ„p sensor ikke kjenner til det 😅

Jeg vil tro hele poenget med oppgaven er Ă„ undersĂžke om det finnes et marked 🙄 

Dersom konklusjonen er at det ikke eksisterer et marked, og dette underbygges av en god markedsundersþkelse og tilhþrende analyse, tenker jeg sensor blir fornþyd uansett.🙂

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, zupertramp skrev:

Jeg vil tro hele poenget med oppgaven er Ă„ undersĂžke om det finnes et marked 🙄 

Dersom konklusjonen er at det ikke eksisterer et marked, og dette underbygges av en god markedsundersþkelse og tilhþrende analyse, tenker jeg sensor blir fornþyd uansett.🙂

En del av prosessen er Ă„ undersĂžke om ideen allerede eksisterer. Det er dog ikke alltid sĂ„ lett, men i min tid (4? Ă„r siden) ville vi fĂ„tt trekk om ideen ikke var unik nok, og konkuransen for stor. Men det er bare  Ă„ gĂžnne pĂ„. "30% av menn i gruppen 25-35 Ă„r ville betalt 500kr for produktet. Dette alene gir et marked pĂ„ 10000000000000kr siden vi tar med alle i hele verden" 😅 
Ideen er flott den.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.