GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

PS. I og med at produktet ikke er helt ferdig sÄ tar jeg gladelig i mot innspill/forslag til andre forbedringer enn de som jeg har nevnt over. F.eks om det er forklaringer man Þnsker pÄ ting som kanskje var Äpenbart for oss som var pÄ tur, men kanskje ikke er like Äpenbart for betrakteren...

Skrevet

Flott film Espen! Spennende omrÄde dere var pÄ tur i. Ikke sÄ ofte en leser eller ser noe derfra.

Likte godt hvordan du brukte kartet i videoen.Kunne godt tenkt meg Ä bruke en slik effekt pÄ noen videoklipp. SÄ drister meg til Ä spÞrre om hvordan du gjÞr det?

Skrevet (endret)
3 timer siden, Jan Erik Hansen skrev:

Likte godt hvordan du brukte kartet i videoen.Kunne godt tenkt meg Ä bruke en slik effekt pÄ noen videoklipp. SÄ drister meg til Ä spÞrre om hvordan du gjÞr det?

Dersom du tenker pÄ sporfunksjonen, sÄ er det flere forskjellige mÄter Ä gjÞre det pÄ litt ut fra hvilket program man bruker. 

Her er et forslag: 

https://www.youtube.com/watch?v=4csUcSAItl4

Om det er ut/inn pÄ globusen du tenker pÄ sÄ er den laget med et screengrabberprogram som filmer skjermen og litt kreativ bruk av Google Earth.. ;-)

Endret av Espen Ørud
  • Liker 1
  • Takk 1
Skrevet
16 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Dersom du tenker pĂ„ sporfunksjonen, sĂ„ er det flere forskjellige mĂ„ter Ă„ gjĂžre det pĂ„ litt ut fraï»ż hvilket program man bruker. 
ï»ż
Her er et forslag: 

https://www.youtube.com/watch?v=4csUcSAItl4

Om det er ut/inn pÄ globusen du tenker pÄ sÄ er den laget med et screengrabberprogram som filmer skjermen og litt kreativ bruk av Google Earth.. ;-)
ï»ż

Takker for svar. Har adobe programmene, sÄ linken til preiere pro eksemplet virket overkommelig. Blir litt jobb fÞrste gang en prÞver tenker jeg. SÄ ogsÄ pÄ en video for after effekts, men det virket som litt mer jobb. 

Likte videoen, og hvordan du brukte kartfunksjonene, sÄ satser pÄ at det er greit Ä lÊre litt av deg. LÞftet videoen en del, og fin effekt for Ä binde sammen ulike innslag :)

Skrevet

Kjempefilm! Gleder meg til sommeren nÄ! Har dungevis med vann jeg enda ikke har fÄtt testet. :) 

Jeg har vÊrt Ä fisket ikke sÄ veldig langt unna der dere var, men vi fikk ikke pÄ langt nÊr like mye fisk, sÄ jeg tror jeg holder meg pÄ den siden av Finnmarksvidda jeg er mest kjent. :) 

Savnet litt snakking i filmen om dagsplaner og litt tullprat rundt bÄlet. Voiceover i ettertid funker det ogsÄ, men det fÞles ikke like autentisk ut for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.