GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fjellheimen og sikkert mange andre telt.

Anbefalte innlegg

Gjest fightingfalcon
Skrevet (endret)

Jeg hadde en kjedelg hendelse nylig som jeg ikke Þnsker at andre skal oppleve. Jeg hadde glemt Ä dra igjen glidelÄsen pÄ teltet mitt(helsport fjellheimen) da jeg pakka det sammen. Gleden var ikke sÊrlig stor da jeg pakka det opp. Da sÄ jeg at borrelÄsen hadde limt seg fast i myggdÞra. NÄ har dÞrvakta pÄ myggklubben senket kravet og slipper inn nÄ bÄde veps og jehovas vitner. Det var en kjip lesson learned. DÞra mÄ byttes og en kjedelig faktura mÄ betales.

ellers storfornĂžyd med teltet.

Endret av fightingfalcon
Annonse
  • 4 mĂ„neder senere...
Skrevet

Jeg tok en barduntrynings rett i duken i sommer og fikk en flenge pÄ to cm. Sendte teltet til Helsport for reparasjon og fikk spÞrsmÄl om hele duken skulle byttes eller om jeg ville ha teltet lappet. En lapp holder lenge for meg og ti dager (!!) etter at jeg sendte teltet avgÄrde, fikk jeg det i retur. Perfekt lappet, like tett som fÞr. Jeg betalte ikke ei krone for verken porto eller reparasjon! Helsport er altÄs suverene pÄ kundebehandling og service! 

• Liker 7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.