+Tom42 Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Bruker kun alikalske og Litiumbatterier, pga effekten. Jeg vet ikke om noen kjenner seg igjen, men jeg hadde hvert fall mange ganger problemer med å huske hvilket batteri som var friskt og hvilke som var utbrukt. For å bøte på dette merker jeg det tomme batteriet straks jeg tar et ut med en tusj på minuspolen. Jeg er nå streng mot meg selv og klarer å gjennom føre det. Ute på tur legger jeg brukte i en egen plastpose som er merket "for brukte batterier" i form av en tusjring
Bamsemums Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Rundt kamerabatteriene bruker jeg røde eller grønne strikker. Da vet jeg hvilke som må lades/er ladet.
+Tom42 Skrevet 19. august 2016 Forfatter Skrevet 19. august 2016 45 minutter siden, Bamsemums skrev: Rundt kamerabatteriene bruker jeg røde eller grønne strikker. Da vet jeg hvilke som må lades/er ladet. Jeg har også brukt strikk, men strikk ryker, mens tusj holder.
Bamsemums Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Det stemmer at strikkene må byttes ut innimellom , men en pose strikk inneholder vel > 100 strikk . Ikke så gunstig å tusje på polene på oppladbare batteripakker ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå