Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

På langt nær i Telemark, men så her lokalt da jeg kjørte hjem om kvelden fra fritidsbolig for ca. en uke siden at det vaket som juling i noen lokale vann.

Disse var åpne, delvis åpne, men mange er islagte enda.

Syntes dette var tidlig, at fisk vaket, men er sikkert noen her som vet bedre enn meg.

Bare så jeg har nevnt dèt, og pirret fiskenervene hos noen - muligens...........

• Liker 1
Skrevet

Herlig film som vanlig @Robert Lien

Kjenner meg så veldig igjen i den "Nei, jeg trenger vel ikke håv vel, jeg kan jo bare vippe fisken 2 meter opp i lufta og over hit" :) Kul reprise på slutten der, la merke til at håven var faktisk 50cm unna deg. Den bitre, bitre følelsen etter å ha gjort noe sånt er velkjent ja.

• Liker 1
Skrevet

Herlig film som vanlig @Robert Lien

Kjenner meg så veldig igjen i den "Nei, jeg trenger vel ikke håv vel, jeg kan jo bare vippe fisken 2 meter opp i lufta og over hit" :) Kul reprise på slutten der, la merke til at håven var faktisk 50cm unna deg. Den bitre, bitre følelsen etter å ha gjort noe sånt er velkjent ja.

Den følelsen gnagde meg veldig i to dager  :logik:  

Heldigvis så satt ørreten på 850 gr, eller så hadde det blitt en traust hjemreise for å si det mildt  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.