Gå til innhold
  • Bli medlem

God Jul til alle fra meg.


REs

Anbefalte innlegg

Annonse

God Jul og et godt og opplevelsesrikt friluftsår. Julenissen i Sandefjord hadde inntatt en ny drakt i år. Fasanhilsen fra Vestfold

Og jeg som trodde det var julemiddagen du hadde tatt bilde av.

Det er lett å få inntrykk av at det som betyr noe i julen er om svoren på ribba blir sprø, om pinnekjøttet blir passe salt eller om juletorsken er fersk, men jeg er mest opptatt av om frokosten på første juledag er i boks, og det er den.

Det blir, tradisjonen tro, hummerfrokost første juledag i år som i fjor. Stor takk til svigers og hummerfiskeren på Kvitsøy.

post-4220-0-23381800-1419419901_thumb.jp post-4220-0-67398300-1419419917_thumb.jp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til alle FFere!

Jeg er endelig ferdig på jobb, skal til å spise julegrændisen(da var jeg en del av den statistikken), og så skal jeg tilbringe resten av julaften på tog, flyplass, fly, buss, og i bil.

Gjennomgår en liten krise da det ikke blir noe pinnekjøtt denne jula :( For i England spiser de gås(GÅS!?) første juledag...

Jaja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble jula feiret igår. Idag er det ribbemiddagsrester og å prøve å få timene til å gå når man sitter aleine på en sånn dag. Det går nok bra i år også, og det blir nok kanskje en tur i skogen med verdens beste bikkje :)

 

Og selvfølgelig ønsker jeg alle fjellforumsfolk en skikkelig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt nyttår til alle, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, god helse og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god gli, avbalanserte slektinger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig god jul og et godt nyttår der ute.

 

post-4016-0-60974600-1419467930_thumb.jp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glædelig Jul til alle her i Fjellforum.

 

Her hvor jeg bor, har det været en hvid JUL........ dejligt med sne, blå himmel, lidt frost og Juuuuuuleferie.

 

Glæder mig til at besøge Norge i Juli/August 2015, og følge i Kong Sverres fodspor, - håber der er nordmænd som vil med på turen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.