Larsdx Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Noen som har en formening om hvordan det er å bruke packraft med små barn? Har lite padleerfaring, bortsett fra i glassfiberkano på hytta. Blir i så fall selvsagt på stille vann, langs land. Siter
TEEDJAY Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Noen som har en formening om hvordan det er å bruke packraft med små barn? Har lite padleerfaring, bortsett fra i glassfiberkano på hytta. Blir i så fall selvsagt på stille vann, langs land. En flink mann her på forumet har laget et par utrolig flotte filmer, der han blant annet er på tur med barn i packraft Siter
Larsdx Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Skrevet 8. mai 2014 En flink mann her på forumet har laget et par utrolig flotte filmer, der han blant annet er på tur med barn i packraft Barna til Mikkel er ikke små Jeg tenker på 1-4-årsalderen. Altså før de kan begynne å padle selv. Siter
TEEDJAY Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Hehe, ahh. Da aner jeg ikke, men fant dette, så ser ikke umulig ut http://www.groundtruthtrekking.org/photos/IMG_040430-800.jpg Siter
tjernivar Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Noen som har en formening om hvordan det er å bruke packraft med små barn? Har lite padleerfaring, bortsett fra i glassfiberkano på hytta. Blir i så fall selvsagt på stille vann, langs land. Det er i alle fall ikke noe problem med stabiliteten. Har hatt med en av mine litt utpå (da 5 år), og det gikk greit. Det blir jo noe trangt, men det lar seg gjøre. Siter
Larsdx Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Skrevet 9. mai 2014 Det er i alle fall ikke noe problem med stabiliteten. Har hatt med en av mine litt utpå (da 5 år), og det gikk greit. Det blir jo noe trangt, men det lar seg gjøre. Hva med muligheten til å falle ut av båten? Ligger jo litt lavere i vannet, disse doningene. Siter
borgern Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Går an å falle ut av båten men ikke det første jeg ville tenke på. Kan jo falle ut av kano også. Sitter man i bunn av båten er det rimelig god sidestøtte. Bikkja datt ikke ut av min den gangen jeg hadde packraft. Siter
Oddbjørn Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 Hva med muligheten til å falle ut av båten? Ligger jo litt lavere i vannet, disse doningene. Redningsvest... Blir jo som en annen gummibåt, bare å være litt forsiktig å ha ungene under oppsyn. Siter
Larsdx Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Skrevet 9. mai 2014 Redningsvest og ikke for lang avstand til land er en selvfølge... Siter
tjernivar Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 En packraft er ikke lett å falle ut av pga den tykke "pølsa". Ingenting å bekymre seg for. Må være flott for en 4-åring å ligge over denne i baugen og kikke ned i vannet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.