Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Annonse
Skrevet

Kjempefin turraport og masse kjempefine bilder :-). Hafslo er jo en nydelig bygg ( Bodd der selv) ,men då var ikke innteressen for fjellet våknet enda. Spørst om man må ta turen å utforske dei nydelige fjella der en gang :-)

• Liker 1
Skrevet

Stonis, det var nok litt slik for meg og, selv om jeg gikk mye til stølene da jeg bodde der. Men kom liksom ikke lenger, og veide jo da over 100 kg, så etter hver tur var jeg litt demotivert siden det var så utrolig tungt!

Men ja, fjella der er verdt å utforske :)

• Liker 1
Skrevet

Flott turrapport. Måtte inn litt på kartet og myse over stedsnavnene og så ut som et veldig flott område med mange muligheter :)

Du får forresten tak i nye stenger til teltet ditt fra outlet butikken på helsport.no om du vil...

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen Impen. Du skriver gode og lange turrapporter med masse bilder.

Men synes bildene dine blir litt grå og dulle siden du sikkert ikke kjører dem innom et bildeprogram men tar dem rett fra kamera.

Bare ved å kjøre Auto Correct i f.eks Microsoft Office programmet blir bildene stort sett bedre og litt mer detaljrike, synes nå jeg da.

Her er et lite eksempel.

Før:

v8pa.jpg

Etter

rabr.jpg

• Liker 1
Skrevet

Og jeg som er så fornøyd med de flotte bildene mine....takk skarru ha, liksom! ;)

Neida..takk for godt tips, jeg var ikke klar over at man kunne/burde gjøre sånt. Jeg er litt opptatt av hva som er reelle farver da...og nå blir jeg usikker, er det de blasse grå bildene mine ;) eller er det de som har vært behandlet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.