Phaser Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Har noen feriedager igjen enda og tenkte å ta med unga å ake akebrett. Noen ide om hvor jeg kan finne en passe snøflekk ganske nærme vei i sørnorge for tiden. Tenker område Valdresflya sognefjellet strynefjellet ev retning folgefonna. Noen som har kjørt noen av disse områdene den siste tiden og kan gi rapport? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Det første jeg kom til å tenke her vestafjells var gamleveien mellom Røldal og Seljestad. Det er et snøhull til vanlig. I nordhellingene oppi der bør det kunne ligge noen snøfonner ennå antar jeg. Jeg har riktignok ikke kjørt over den veien i år, men var i fjellområdet like vest og så at det var en del snø i nordhellingene rundt omkring. Fine teltplasser langs den gamleveien må sies. Bildene her er fra sist i juli i fjor. Siter
Phaser Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Takk for svar. Andre forslag tas i mot med takk også. Hva med årdal->turtagrø? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.