Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal på en del turer i Tafjordfjella fremover. I den anledning lurer jeg på om hyttene til Tafjord kraft står åpen for alle? Husker når jeg var liten så sto noen av disse hyttene åpen, usikker på om det fortsatt er tilfellet. Noen som vet?

Annonse
Skrevet

Har nå fått høre at en del av disse står åpen, noe usikker kilde, men det er håp. Det beste er nok å snakke med turistinformasjonen i Valldal, de har nok kontroll. Skal legge ut en beskjed her om jeg finner ut noe mer.

• Liker 1
Skrevet

Fant du ut av det Villmannennn?? Skal også på tur i Tafjordfjella om 2-3 uker, og greit å vite :)

Har ikke funne ut mer. Du kan jo ringe turistinfo i Valldal å høre:)

Skrevet

Hei. Var i tafjordfjella nå i uken og hyttene til tafjord kraft virket å være ulåst om ikke annet.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Skrevet

Hei. Var i tafjordfjella nå i uken og hyttene til tafjord kraft virket å være ulåst om ikke annet.Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jeg snakket med Valldal turistinfo i går. De sa at Tafjord kraft sine hytter skulle stå åpen og kunne brukes av alle. Høres jo lovende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.