Humle Skrevet 25. mars 2013 Skrevet 25. mars 2013 http://minmote.no/index.php/2013/03/dette-b%C3%B8r-alle-menn-ha-i-garderoben-i-var/ 1 Siter
Skaaningen Skrevet 25. mars 2013 Skrevet 25. mars 2013 Hahaha, en liten, relatert, anekdote: Jeg skulle kjøpe et par enkle bomullspolyesterbokser, enfargede, for slit-og-slit-ut-bruk i hagen. Fant ut at jeg kunde ju kjøpe rimelig armé-surplus, og fant en leverandør som solgte rimelige ting, men bare hadde udda størrelser. De ønsket at man skulle skrive å beskrive hva man ønsket: "Jeg ønsker bokse X i størrelse Y. Den kan være sort/oransje/gul" skrev jeg, i tron at jeg skulle få en bokse som enfarget, og ikke så militaristisk. Det kom en kamuflasje-mønstret bokse i sort, orange, gult, og brunt.... Trodde ikke det var mulig med slik blanding, men hakker nå i hagen iført noe som sannsynlig best kamuflerer i nærheten av Dantes inferno, alternativt oppe i et høst-farget tre. Siter
Humle Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Skrevet 25. mars 2013 Så den slik ut? Det er feltbuksa til den Sveitsiske hæren Siter
+Sig Man Skrevet 25. mars 2013 Skrevet 25. mars 2013 Bieber i samme kamuflasje som tyskerene brukte på teltduken sin under andre verdenskrig.. Siter
Eirik78 Skrevet 25. mars 2013 Skrevet 25. mars 2013 Utifra kommentarene på den artikkelen så var det ikke så mange menn som ble overbevist.. hehe Siter
Humle Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Skrevet 25. mars 2013 Utifra kommentarene på den artikkelen så var det ikke så mange menn som ble overbevist.. hehe Slike slasker som ikke evner å følge moten er da ikke noe vi trenger å ta hensyn til 1 Siter
Skaaningen Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Så den slik ut? Det er feltbuksa til den Sveitsiske hæren Nei, som de på http://www.armynavystoreinc.com/savage-orange-camouflage-bdu-pants.aspx 'Savage orange camouflage bdp pants'. Det var en annen nettbutikk en den på linken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.