Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen forslag til rute fra Haukeliseter og hjem? Drar 18.juni


Kristin

Anbefalte innlegg

Jeg har gått denne ruta før, både på ski og til fots, men det er mye snø nå, og brua fra Vassdalstjørn til Hovatn er f. eks ikke lagt ut enda.

Tenkte å ta med meg truger, det blir for mye å dra på ski i tillegg til telt og div.

Er det noen som er kjent i området til KOT-hyttene? Jeg er int. i å vite om bruer som ikke er lagt ut, muligheter for vading osv.

Alle ruter er interessante. Målet mitt er bare å komme meg til Ådneram/ Sirdalen til slutt.

Det er mange steder jeg må vade over fra Kringlevatn - Storevatn - Taumevatn som er ganske skumle... Derfor lurer jeg på om det ikke er bedre på andre siden av Roskreppfjorden?

Håper noen kan komme med gode råd.

( Skal fly rundt med proviant på hyttene neste uke, så da håper jeg vi får lagt ut noen bruer:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.