mindviruz Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Hei. Jeg trenger nye fjellskistøvler. Jeg har i dag ett par Åsnes Rago som er for små og gamle. Disse skal etterhvert byttes ut med Åsnes Nansen, og BC-auto eller BC magnum bindinger. Er ikke helt sikker på hva som er best enda. Men jeg trenger uansett ett nytt par med fjellskistøvler, og ønsker noen som er skikkelig stødige under nedkjøringer, samtidig som de gir bra gåkomfort. Savner litt kontroll og stødighet under nedkjøringer, siden jeg har noen gamle myke sko i dag som gir gnagsår Så trenger noen tips her Takker for alle tips Siter
Frithjof88 Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Crispi Stetind er jeg veldig fornøyd med. Behagelig å gå med på lange tunge dager, samtidig som den gir bedre støtte enn noen annen BC sko jeg har prøvd i nedkjøringer. Med øverste del av snøringen løsere enn nederste del og strammer til begge for skikkelige nedkjøringer. http://crispi.no/pc-68-44-BC-STETIND.aspx Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.