mattis Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei alle sykkelvenner! Til sommeren er vi en gjeng som skal på sykkelferie i Portugal. Vi har fly til Lisboa, og skal sykle en ukes tid. Er det noen som har råd/tips om nettsider med info om sykling i dette området? Evt. hvor man kan få tak i gode sykkelkart. Hvis noen har personlige erfaringer fra området, er dette selvsagt heller ikke å forakte. Håper på svar!
arildgs Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg har ikke syklet i Portugal, men på SLF sine sider fant jeg en oversikt over land og epost adresser til personer som har vært avgårde og som forhåpentligvis også vil kunne gi deg noen tips.
vårdøl Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Eg var i Lisboa i mars, og ein søndag var vi på besøk i Sintra, ein gammal by like utanfor Lisboa. I området der var det stor sykkelaktivitet. Spesielt i området oppover mot eit gammalt kloster og vestover mot det vestlegaste fastlandspunktet i Europa (som eg ikkje hugsar navnet på nå) var det mange terrengsyklistar og fint terreng. Svein
mattis Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Takk for tips hittil! Vi har heldigvis en koordinator som jobber med å planlegge ruta, så jeg sender alle tips videre til henne. Har noen flere tips, så fyr løs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå