Gå til innhold
  • Bli medlem

Øystein Køhn


Anbefalte innlegg

Hei .. skal padle hele kvennavassdraget i aug.. Vil forbrede meg litt til den turen da jeg er uerfaren når det gjelder padling... Vet Herr. Køhn har skrevet om denne turen men hva heter boka ?? Han har et par stykker og er så kjiipern å evt. kjøpe feil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padleperler har beskrivelse av Kvenna..

tjbaggerød, du er fra horten? vi er tre stykker til fra horten som skal paddle Kvenna og vi drar oppover den siste helgen i denne måneden. tinnsjøveien er forresten stengt så dere må kjøre en alternativ rute til møsvatn. vi tenkte selv å kjøre opp til møsvatn for å parkere der og ta buss til røldal og taxi opp til valldalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haisann JanTerje :D

Jasså... 3 til fra Horten a gitt :) mulig kjentfolk da..:D Horten er ikke stor.. Oki, grei Info å få med seg.. Skal undersøke det nærmere.. Vi Jeg og Marius bugge..Har tenkt å reise i begynnelsen av aug.

Vi har oxo planer om Taxi slik som dere...

Jeg har selv hvert i kvenna flere ganger ... 4 ganger ved Litlos, kvennsjøen og enden av kvennsjøen der elven begynner,, Fisket der endel :) Så jeg er kjent fra Valldalen/middalsbu og inn til Litlos,,Litlosvannet,,Kvennsjøen og ned til øvre krokavann.. Har også tildligere gått fra Mogen og til vollevann og tilbake for endel år siden..

FETT !!!!! Heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haisann JanTerje :D

Jasså... 3 til fra Horten a gitt :) mulig kjentfolk da..:D Horten er ikke stor.. Oki, grei Info å få med seg.. Skal undersøke det nærmere.. Vi Jeg og Marius bugge..Har tenkt å reise i begynnelsen av aug.

Vi har oxo planer om Taxi slik som dere...

Jeg har selv hvert i kvenna flere ganger ... 4 ganger ved Litlos, kvennsjøen og enden av kvennsjøen der elven begynner,, Fisket der endel :) Så jeg er kjent fra Valldalen/middalsbu og inn til Litlos,,Litlosvannet,,Kvennsjøen og ned til øvre krokavann.. Har også tildligere gått fra Mogen og til vollevann og tilbake for endel år siden..

FETT !!!!! Heheh

skal bli bra dette!! tror det greieste er å ta veien oppover mot tuddal fra sauland. bussen vi må ta fra møsvatn til åmot vinje kro for å bytte til haukeliexpressen tar vel den veien også.

garnfisket starter 1. august 18:00 så hadde håpet å få et par dager fiske før dette. vi har i utgangspunktet tenkt å bruke rundt 7 dager på turen +/- en dag

kanskje vi møtes på vidda :) ser du to blå og en grønn packraft så er det oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.