jason Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 har akkurat kjøpt meg en big baitrunner snelle fra shimano, veldig morsom snelle. godt å få en snelle som ikke har mye dill dall. men den var tung ca 800 g. et annet spørsmål, min gammle ferskvann stang knakk i bilen her om dagen, men har ikke penger til ny stang. tror dere at det er mulig å bruke min Shimano Beastmaster AX feedr multi xh extra heavy long16,2- 17,5ft opptil 180 g. kan bli vannskelig å ikke dra med seg fugle reir når jeg skal gå rundt med den på sekken tror dere det blir helt umulig med å få kastet små sluker med den, skal på ørret fiske i idre i sverige til uken. Siter
jason Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Skrevet 27. juli 2010 har prøvd litt med den men det virker vannskelig å kaste langt med den , når jeg har små sluker. får satse på stor fisk. bruker stanga mest til karpe og catfish, med den nye baitrunneren skal det bli gøy. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.