Peremann Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Hei ! Etter en litt uheldig episode i Jotunheimen ( ikke spør ) måtte jeg fjerne filterert som sitter nederst på fuel røret, altså det som sitter på selve pumpen. Den brenner nå som gull, prøvde å sette på et nytt filter, men det er jo dønn umulig ! Spørsmålet blir da: ettersom det sitter et filter til på slangen, er det tvingende nødvendig å ha et filter der??? Siter
johnpd Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 brenner du med bensin kan du sikkert overleve uten filter, brenner du med noe annet vil jeg absolutt anbefale filter. en syl er tingen for å få ut filteret. rå makt er metoden for å få inn et nytt! Siter
Peremann Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Takk for svar. Å få det ut gikk greit, jeg mener nå bestemt at jeg brukte rå makt, virker som om jeg må gå over til brutal vold Forøvrig er jeg litt nostalgisk så jeg brenner tennvæske. Må stikke innom å få tak i et rep set med filter ja...... Siter
Eirik L Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Fikk ett råd forrige dagen som kan være av interesse.. hvis man velger å bruke filter så kan det være smart å bruke det som er i flaska (enig i vurdering om vold og vaselin). Dette filteret er egentlig også overflødig om man kun bruker ren bensin men fordelen er hvis det finnes rusk i flaska osv, som man ikke ønsker å ha inn i dysa. Filteret som sitter ved regulatoren i brenneren kan det være smart å fjerne uansett da det kan smelte ved hard brenning. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.