Atomsilda Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 En kort rapport med opplysninger om forhold inne i Koldedalen...Morka- Koldedalen. Veien er "grei" å kjøre på og man kommer helt inn til bommen ca 1km før parkeringsplassen. Det er få parkeringsplasser inne ved bommen. Fonna ved Andrevatnet er grei å komme over. Rapport fra turen i dette helvetes været den 16 .juli,- kommer seinere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 En kort rapport med opplysninger om forhold inne i Koldedalen...Morka- Koldedalen. Veien er "grei" å kjøre på og man kommer helt inn til bommen ca 1km før parkeringsplassen. Det er få parkeringsplasser inne ved bommen. Fonna ved Andrevatnet er grei å komme over. Rapport fra turen i dette helvetes været den 16 .juli,- kommer seinere.. Gleder meg til rapporten din Atomsilda Har bare tatt Falketind og Stølsnostind fra V (Ingjerdbu), og opp langsetter bekken ved Andrevatnet, så jeg er lite kjent med Morka- Koldedalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Hei Bjarne...det blir nok Sondre eller Bjørn Even som kommer til å skrive rapport denne gangen, men det blir nok ikke før de er ferdige med sitt "toppraid" i disse dager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Legger ved et bilde til på min retur fra Eidsbugarden i dag tidlig. Nå ser vi egentlig hvor vakkert det kan være der inne. Nå fikk jeg iallefall SE Falketind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Legger ved et bilde til på min retur fra Eidsbugarden i dag tidlig. Nå ser vi egentlig hvor vakkert det kan være der inne. Nå fikk jeg iallefall SE Falketind... Flott bilde av Falketind, Atomsilda. Det er fra Ø den tar seg best ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.